onsdag, november 22, 2006

Oppdatering på mitt liv!

Her har vi meg sammen med noen av mine fantastiske venner til tilbragte langhelgen med!
Ja, nå har det vært stille her en ukes til, og jeg har fått masse klager fra mine lesere (eller i hvertfall en..:P) så da tenkte jeg at jeg skulle få en ny oppdateringer. Min leser som klagde på lite oppdatering ville veldig gjerne høre om min fantastiske langhelg som jeg tilbragte hjemme med mine fantastiske venner og familie.. Det var kjempekoselig.. Det er så ekstra gøy å komme hjem når man har så herlige venner hjemme (eller hva merry?) Ja, jeg hadde egentlig ikke så veldig mye mer å si om det!

Så fikk jeg 2 andre ønsker om ting jeg kunne skrive om, så da slenger jeg med dem med det samme:
- Busstur sammen med mor:
Ja, for å komme meg tilbake fra langhelgen måtte jeg jo ta buss. Min mormor bor egentlig på sunnmøre, men hadde vært på besøk i spydeberg et par ukers tid, så vi skulle ta samme buss. Bussen var stapp full, så vi måtte sitte ved siden av hverandre.. Bussturen gikk med til å lete etter mors oppblåsbare nakkekrage, sove, lete etter mors oppblåsbare nakkekrage, sove, lete etter mors oppblåsbare nakkekrage... Men ellers var det en koselig natt..:D
- Få mamma til å spleise på en kjole som bare jeg skal bruke:
Jeg har fått kjøpt meg ny julekjole... Det å få mamma til å spleise var ikke så vanskelig, d var bare å ringe hjem, forklare hvor fantastisk perfekt kjole var og si at jeg håpte jo ville spleise litt, så det var ikke så vanskelig..:P

Så vil jeg med det samme få gratulere mamma med dagen i dag..:D

9 kommentarer:

Anonym sa...

ja, var vel kanskje jeg som klaga ja.. men bra tema;) oppdateringer er fiiint.,.. og dessuten hadde du det jo bra:p or what? nydelig bilde forresten:p

Anonym sa...

Kjempenydelig bilde, ja:) men det var jo ikke denna helga, da.. Bussturen hørtes koselig ut.. greide ikke å la være å le:)

palmakristin sa...

flinke du e =) ej he absolutt ingen ide om ka ej ska skrive om!

Anonym sa...

Egennavn skrives med STOR bokstav, ellers har rettskrivingen kommet seg.

Cathrine sa...

Hva med å samtidig takke for gratulasjonen mamma?

Anonym sa...

Kjære, kjære Cathrine.
Tusen hjertelig takk for at du husket på meg på min store dag (eller skal vi si at vi skal takke pappa som minnet deg på det :)) Koz

Anonym sa...

Her er tips til andre ting du kan skrive om:
-Hvor vanskelig det er å oppdatere en blog hele tiden.
-Lese til tentamen
-Førjulsstemning på Vestborg
Men bruk ke opp alt på en dag

Anonym sa...

Her er tips til andre ting du kan skrive om:
-Hvor vanskelig det er å oppdatere en blog hele tiden.
-Lese til tentamen
-Førjulsstemning på Vestborg
Men bruk ke opp alt på en dag

Anonym sa...

Så kan du jo også legge inn et bilde av d i den kjolen! :P