torsdag, november 09, 2006

Sesjon


Er det på bilde noe jeg kunne tenke meg liksom?
Ja, nå har jeg fått brevet: "Innkalling til sesjon" står det med store bokstaver som overskrift. Det er litt kult. Jeg som jente blir liksom innkaldt på sesjon, men så står det og at det er frivillig, og at hvis du kommer på sesjon, så må du ikke i militæret. Det er jo helt klart at jeg ikke skal inn i militæret, men sesjon hadde vært litt kult, men jeg vet ikke helt om jeg tørr. Hva gjør man enkli på en sesjon?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Cathrine.
Nei, huff da dette har du vel ikke lyst til???

Anonym sa...

Vet du hva? Jeg synes du skal dra på sesjon for å se hvordan det er. Det er sikkert litt moro da. Du kommer jo ikke til å dra i militæret uansett du:p Men er jo litt artig å si at man har vært på sesjon:p hehe!!!

Anonym sa...

yo in th flow

ej syns du ska dra på sesjon:P du e jo så sterk av dej:D:D:D:D:D:D:D:D:D
jess, du å meg i militæret..vi kommer jo te å erobre heile verden:P

palmakristin sa...

du MÅ på sesjon =) ej me vil, kankje me berre ta å fare da? militære ekje de snakk om da.. :P

Anonym sa...

Husk stavekontrollen. I gamle dager (1981) bestod sesjonen (kun for gutter) av tester av kondisjon, styrke og inteligens

Anonym sa...

Sesjon er vel egentlig bare fanteri. Ryktene sier at det er lang venting og samtaler med trege personer, før de tester hvilke sykdommer du lider av, hvor god helse du har og hvor god IQ du har. Tror det er bedre å bruke den tida på noe nyttig så lenge du ikke må! Hadde jeg fått valg ville jeg droppa det!
(legger til slutt med at jeg bare baserer mine uttalelser i denne kommentaren på rykter og at jeg egentlig ikke kan noe om sesjon og den slags.)

Anonym sa...

Sånn blogging synes jeg ser litt skummelt ut.

Anonym sa...

Samma her. Hvis det var sesjon du mente.

Anonym sa...

Ej ska vertfall på sesjon, berre for å sjå ka d e for noke fordi at d e litt kult å skryte av at du he so stor iq då:P ikkje viss du he veldi lite iq då, men d jerkje noke. Gøy for d, åso fe du en dag fri frå skulen uten å få fråver:D